פשיטת רגל/חדלות פרעון - עורך דין פשיטת רגל בחיפה

עורך דין פשיטת רגל בחיפה

עורך דין שי דנה – עורך דין פשיטת רגל בחיפה

מומחה בפשיטת רגל / חדלות פירעון / דיור ציבורי

משרד עורך דין שי דנה, הוקם בשנת 2000 ומתמחה במתן פתרון כולל לבעיות החובות, הליכי חדלות פירעון עד להפטר, הליכי פשיטת רגל עד להפטר, מו"מ מול בנקים ונושים גדולים אחרים, הסדרי נושים, עצירת  הליכי הוצאה לפועל כולל עיכוב הליכים והקטנת חובות, ייצוג בתביעות מול חברות משכנות בעניין "דייר ממשיך" ועתירות מנהליות מול משרדי ממשלה בעניין "דייר ממשיך" בדיור הציבורי. משרדנו הינו הפתטרון האולטימטיבי במידה והנכם מחפשים עורך דין פשיטת רגל בחיפה, עורך דין פשיטת רגל בנשר, עורך דין פשיטת רגל בטירת כרמל או עורך דין פשיטת רגל באיזור הקריות.

משרד עורך דין שי דנה מטפל כבר שנים רבות בתחומים אלו והניסיון הרב שנצבר לאורך השנים הביא עמם הצלחות ניכרות בבתי המשפט השונים ואף בבית המשפט העליון.

אנו נטפל בהליכים באופן מהיר החל משלב איסוף המסמכים הדרושים להליך שנבחר ועד לשיגור הבקשות באמצעות המערכת הממוחשבת.

המשרד דוגל בליווי אישי של הלקוח מתחילת ההליך ועד השגת התוצאה המיטבית. המשרד ידוע כמשרד הנלחם על כל תיק, גדול או קטן,  תוך השקעה מקסימלית ושמירה על סטנדרטים מקצועיים גבוהים, זמינות לכל לקוח, טיפול משפטי מדויק ומתן מענה מהיר ומקצועי ללקוחות המשרד.

לקוחותינו פונים אלינו כאשר הם מחפשים עורך דין פשיטת רגל בחיפה, עורך דין פשיטת רגל בטירת כרמל, עורך דין פשיטת רגל בנשר, עורך דין פשיטת רגל בקריות, עורך דין פשיטת רגל, עורך דין חדלות פירעון, עורך דין דיור ציבורי, עורך דין הוצאה לפועל חיפה, עורכי דין הוצאה לפועל חיפה.

Donia OmarDonia Omar
10:31 31 Jan 22
עורך דין שי דנה הוא מלאך שהציל אותי מכל החובות שיש לי חובות מעל 260.0000 ש״ח אין יותר מקצועי ממנו ממליצה בחום באמת העורך דין שהציל את חיי מודה מכל הלב ואלפי תודות 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
h mh m
14:21 24 Jan 22
שי דנה .עורך דין משכמו ומעלה, מקשיב וקשוב ללקוח. אוהב לעזור,מקצועי ומשקיע בלקוח .ממליץ עליו מכל הלב.
Nivine ShcheglovaNivine Shcheglova
13:29 20 Jan 22
מקצועי ביותר , מענה מאוד מהיר לפניות מומלץ ביותר !
Itai MarciparItai Marcipar
11:37 20 Jan 22
עורך דין מעולה, מקצועי ואמין המתמחה בחדלות פירעון, פשיטת רגל ודיור ציבורי
נטלי בוניקנטלי בוניק
07:15 22 Dec 21
תודה רבה לעורך דין שי דנה על הטיפול המסור העזרה הרבה ההקשבה. שמי בוניק נטלי .אני בהליך חדלות פרעון ושי דנה עזר לי רבות להגיע להליך הזה ולקבל את התוצאה הטובה ביותר לפתור את הבעיות שלי תודה רבה לך וממליצה בחום ..כל מי שזקוק לעזרה ולמישהו שיהיה שם עבורך ואת הטיפול הטוב ביותר לפנות לשי דנה..לי אישית עזרת המון ותודה רבה לך מקרב לב..
js_loader

אנא השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    עורך דין פשיטת רגל בחיפה מסביר על הליך חדלות פירעון

    למי נועד הליך חדלות פירעון ?  

     לאדם עם חובות של  50,000 ₪ לפחות, שאינו מסוגל לפרוע אותם. אדם כזה נקרא בעבר "חייב" וכיום הוא נקרא "יחיד" ('חדלות פירעון' נקראה בעבר 'פשיטת רגל'. במאמר זה נשתמש בשם המוכר יותר לציבור הרחב-'פשיטת רגל ).

    במקרה שיש חובות רבים – טיפול בהוצאה לפועל אינו פותר את הבעיה :

    יחיד שפתוחים נגדו כמה  תיקי הוצאה לפועל והופעלו נגדו עיקולים, יגלה שקשה להתמודד עם כל חוב בנפרד. אז הוא יידרש להחליט האם לטפל בבעיה במסגרת ההוצל"פ, או לפנות לעורך דין פשיטת רגל בחיפה. קודם כל נסביר למה פעולה במסגרת ההוצל"פ לרוב לא יעילה:

    הגשת בקשות נפרדות בלשכת ההוצל"פ – יקרה ולא יעילה :

    בשנת 2019 תוקן החוק. כיום אפשר להגיש בקשה לאיחוד תיקים בהוצל"פ רק אם החייב מסוגל  לשלם כל חודש 3% מסך כל חובותיו (רוב החייבים לא מסוגלים). מי שלא יכול לעמוד בתנאי זה (כי הסכום החודשי גבוה), ייאלץ להגיש בקשה  לצו תשלומים בכל תיק הוצל"פ בנפרד. זו פעולה יקרה, וגם לא תמיד יעילה : לא ניתן להבטיח שלאחר שניתן צו תשלומים בתיק מסוים, לא יבוצע עיקול בתיק הוצל"פ אחר….

    הגשת בקשות בלשכת ההוצל"פ – החוב לא פוחת:

    גם אם יצליח החייב לקבל צווי תשלומים בכמה תיקים, הסכום הכולל של צווי התשלומים, עלול להצטבר לכמה מאות ואפילו אלפי  ש"ח לחודש – סכום שקשה לשלם. בנוסף: למרות התשלומים הגבוהים  שיעביר לתיק, גובה החוב הכללי לא יפחת והחוב ייגרר עוד שנים רבות. המסקנה היא שכאשר גובה החוב מעל 50,000 ₪, לא נכון לפעול במסגרת ההוצל"פ,  אלא רצוי לפנות לעורך דין פשיטת רגל בחיפה כדי  שיפתח בהליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי. עכשיו נסביר מהם היתרונות של הליך חדלון פירעון:

    בהליך חדלות פירעון מטפלים בכל החובות ביחד:

    עורך דין פשיטת רגל בחיפה יטפל בכל החובות ביחד וכך ההליכים בכל תיקי ההוצל"פ יעוכבו, הנושים לא יוכלו לפעול כנגד החייב בהוצל"פ וייחסך הצורך להתעסק בכל תיק בנפרד.

    הליך חדלות פירעון נותן עיכוב גורף לכל ההליכים וההגבלות:

    לאחר שעורך דין פשיטת רגל בחיפה מגיש את הבקשה, ניתן עיכוב גורף של כל ההליכים וההגבלות נגד היחיד, כולל הליכים שלא ניתן לעכב בהוצל"פ (למשל : עיקול שהוטל ע"י עירייה שלא במסגרת הליכי הוצל"פ).

    הליך חדלות הפירעון מביא שקט נפשי ואפשרות לעבוד ביתר קלות  :  

    הצו הראשוני בהליך חדלות הפירעון ייתן ליחיד עיכוב הליכים ונותן אורך נשימה ושקט נפשי בשל הפסקת העיקולים, ההתראות וההגבלות השונות. אחרי תקופה ארוכה של בריחה מהחובות, מהעיקולים ומהנושים שלהם, הם יכולים לעבוד במקום עבודה יציב וקבוע, המשכורת וחשבון הבנק מוגנים מעיקול וכל האנרגיה שהושקעה בעבר בניסיון לבטל את העיקולים וההגבלות, מופנית עכשיו לשיקום החיים.

    הליך חדלות פירעון מביא לוודאות כלכלית :

    יתרון חשוב נוסף בפנייה לעורך דין פשיטת רגל בחיפה : עיכוב ההליכים יאפשר ליחיד לנהל חשבון בנק באופן רגיל וייתן לו וודאות רבה יותר לגבי התנהלותו הכלכלית בעתיד.

    הליך חדלות פירעון מביא למחיקת חובות:

    ההבדל המשמעותי ביותר : הליך חדלות פירעון (כמו פשיטת רגל בעבר) הוא היחיד  שיביא בסופו של דבר למחיקת חובות : יחיד שיפנה לעורך דין פשיטת רגל בחיפה  כדי שיגיש הליך חדלות פירעון, יקבל בסוף ההליך הפטר, כלומר: מחיקת חובות. עכשיו נפרט לגבי המקום בו מתקיים ההליך:

    הליך חדלות פירעון בחובות של עד 150,000 ש"ח:

    אם גובה החובות הכולל של היחיד הוא בין 50,000 ₪ ל-150,000 ₪ – יתנהלו הליכי חדלות הפירעון בלשכת ההוצל"פ.  תוכן המאמר נכון להליך המתנהל בפני הממונה ובשינויים קטנים – גם להליך חדלות פירעון בפני ראש ההוצל"פ.

    הליך חדלות פירעון בחובות מעל 150,000 ₪:

    אם גובה החובות הכולל הוא מעל 150,000 ₪ – יתנהל הליך חדלות הפירעון בפני הממונה על חדלות הפירעון במשרד המשפטים, שנקרא בקיצור – "הממונה".

    אדם שסכום חובותיו פחות מ-50,000 ₪:

    אדם שסך חובותיו הכולל פחות מ-50,000 ₪ לא יוכל לנקוט בהליך חדלות פירעון, אלא אם כן הוכיח לרשם ההוצל"פ שקיימים נימוקים מיוחדים המצדיקים הכנסתו להליך.

    הליך חדלות פירעון בפני הממונה :

    הליך בפני הממונה נפתח כאשר עורך דין פשיטת רגל בחיפה יגיש את הבקשה. בדרך כלל לאחר כ-30 יום יינתן צו פתיחת הליכים (לפעמים מתארכת התקופה עקב עומס עבודה בהוצל"פ / ממונה).

    הליך חדלות פירעון בלשכת ההוצל"פ:

    הליך חדלות פירעון המתקיים בלשכת ההוצל"פ, נפתח באותה צורה כמו אצל הממונה, בתוספת שלב נוסף: לאחר הגשת הבקשה נקבעת ישיבה שבה מתבקש היחיד להציע לנושים שלו הצעת הסדר לסילוק חובותיו, כלומר סכום מזומן או שילוב של סכום מזומן עם תשלומים נוספים לתקופה כלשהי. אם היחיד והנושים לא מגיעים להסכמות במסגרת ישיבת ההסדר, ממשיכים לשלב הבא – צו פתיחת הליכים.

    הסדר עם הנושים:

    בהליך בפני הממונה לא נקבעת ישיבה לעניין הסדר, אבל זה כמובן לא מונע מהיחיד להציע לנושים הצעת הסדר בכל שלב, גם בהליך המתקיים בפני הממונה. לשם הגעה להסדר בסכום המינימלי האפשרי, מומלץ שהיחיד יהיה מיוצג ע"י עורך פשיטת רגל בחיפה, שזהו תחום מומחיותו.

    הצו הראשוני בהליכי חדלות הפירעון – "צו פתיחת הליכים" :

    הצו הראשוני שניתן בהליך הוא צו פתיחת הליכים. הצו יכלול מינוי של נאמן  ויפרט את הפעולות העיקריות שהנאמן צריך לנקוט עם תחילת ההליך (נאמן = עו"ד שממונה על חקירת היחיד, מרכז את ההמלצות בעניין היחיד ומגיש אותן לשופט / רשם שדן בתיק). צו פתיחת הליכים יקבע עיכוב של כל ההליכים כנגד היחיד, באופן גורף.

    ביטול עיקולים והגבלות:

    צו פתיחת הליכים יכלול ביטול של עיקולים שהוטלו בעבר (למשל: על משכורת או על חשבון הבנק) וגם ביטול של הגבלות שהוטלו בעבר (למשל: הגבלת רישיון נהיגה).

    ניהול חשבון הבנק במסגרת ההליך:

    בד"כ יכלול הצו גם תנאים לניהול חשבון הבנק של היחיד. הצו יפרט את החובות שהיחיד צריך למלא במסגרת הליך פשיטת רגל,  כולל חובה לשלם תשלום חודשי, להגיש דוחות וכו'. בדרך כלל יפרט הצו גם את המועד לדיון בבית המשפט (או בלשכת ההוצל"פ – תלוי איפה מתנהל ההליך).

    תפקידו של עוה"ד המייצג:

    ברור שחלק מתפקידו של עורך דין פשיטת רגל בחיפה הוא לסייע ליחיד בביצוע המטלות ולפתור כל בעיה שמתעוררת מול בית המשפט, הממונה או הנאמן (לדוגמה: צו תשלומים גבוה מדי שנקבע ליחיד – במקרה כזה תפקידו של עורך דין פשיטת רגל בחיפה הוא להגיש בקשה להפחתת צו התשלומים), סיוע בעריכת הדוחות שיש להגיש וכו'.

    שלב "תקופת הביניים":

    לאחר שניתן "צו פתיחת הליכים" מתחילה "תקופת ביניים" בה מבצע הנאמן בדיקה של מצבו הכלכלי של היחיד. בתקופת הביניים היחיד צריך לעמוד בכל המטלות של הליך חדלות הפירעון, כולל תשלומים חודשיים, הגשת דוחות וכו'. בתקופה זו גם בודק הנאמן את תביעות החוב שהגישו הנושים לתיק חדלות הפירעון( כל הנושים של היחיד מחויבים להגיש מחדש לתיק חדלות הפירעון את תביעת החוב שלהם – נושה שלא יעשה זאת עומד בפני סכנה שהחוב שלו יתבטל ולא יוכל לתבוע אותו יותר מהיחיד).

    דוחות של הנאמן והממונה:

    עם סיום בדיקותיו (לפי החוק תוך 9 חודשים, אך בד"כ התקופה מתארכת) יגיש הנאמן לממונה דו"ח עם ממצאי הבדיקה שלו. הממונה מקבל לידיו את הדו"ח של הנאמן, ותוך 60 יום הוא אמור להגיש לבית המשפט הצעה לתוכנית שיקום כלכלי של היחיד.

    "צו שיקום כלכלי":

    אחרי שבית המשפט מקיים דיון בהצעה של הממונה, הוא נותן את הצו השני בהליך, אשר מסיים את תקופת הביניים. זהו "צו לשיקום כלכלי" של היחיד, שבו נקבע התשלום חודשי שעליו לשלם מכאן והלאה, ומספר החודשים לתשלום. עורך דין פשיטת רגל בחיפה אשר מתמחה בתחום, ישאף כמובן להשיג ללקוח את הסכום החודשי המינימלי האפשרי. אורך תקופת התשלומים בצו שיקום כלכלי, יהיה בדרך כלל 3 שנים ממועד צו השיקום הכלכלי, אבל במקרים מתאימים בית המשפט מוסמך להאריך או לקצר את התקופה.

    התשלום החודשי שייקבע ליחיד ב"תקופת התשלומים":

    התשלום שייקבע ליחיד בתקופת התשלומים יתבסס על יכולת ההשתכרות שלו ויהיה מדויק יותר מהתשלום שנקבע לו בצו פתיחת ההליכים.

    קיצור או הארכה של תקופת התשלומים, אחרי שניתן "צו שיקום כלכלי":

    בית המשפט רשאי לקצר/ להאריך את תקופת התשלומים בצו השיקום הכלכלי, אם השתנו הנסיבות לאחר שהצו ניתן. מצד שני: אם היחיד לא יעמוד בתשלומים שנקבעו לו בצו השיקום הכלכלי, ייתכן ויאריכו את תקופת התשלומים.

    "הפטר בחדלות פירעון" :

    הפטר בחדלות פירעון הוא מחיקת חובות סופית, שאחריה נסגרים תיקי ההוצאה לפועל ע"י ראש ההוצאה לפועל (לאחר שעורך דין פשיטת רגל בחיפה הגיש בקשות לסגירת התיקים). מחיקת חובות מבוצעת בדרך כלל לאחר שהיחיד שילם את כל התשלומים שנקבעו לו במסגרת "צו השיקום הכלכלי". אך קיימת אפשרות נוספת להפטר, עליה נפרט עכשיו- "הפטר לאלתר" :

    הפטר לאלתר :

    במקרים מתאימים  רשאי בית המשפט לוותר על "צו שיקום כלכלי" ולתת ליחיד בדיון או זמן קצר אחר כך, "הפטר לאלתר", כלומר : מחיקה מיידית של החובות. תפקידו של עורך דין פשיטת רגל בחיפה לאתר נסיבות המצדיקות מתן הפטר לאלתר.

    דוגמאות להפטר לאלתר :

    אדם שהמוסד לביטוח לאומי הכיר בכך שאיבד את כושר עבודתו באחוזים גבוהים ולצמיתות – קיים סיכוי משמעותי שיינתן לו הפטר לאלתר. דוגמא נוספת: אדם מבוגר מאוד. במקרים אלו ואחרים, אין תועלת בהמשך הליך חדלות הפירעון.

    בקשה של היחיד לקצר את תקופת התשלומים  שנקבעו :

    אם בצו השיקום הכלכלי נקבעה ליחיד תקופת תשלומים העולה על 3  שנים, יגיש  עורך דין פשיטת רגל בחיפה בקשה לקיצור התקופה. הבקשה תוגש רק לאחר שחלפו שלוש שנים או יותר ממועד הצו לשיקום כלכלי.

    נסיבות חדשות המתגלות לאחר שניתן צו שיקום כלכלי:

    אם לאחר שניתן צו שיקום כלכלי התגלו נסיבות חדשות המראות שינוי משמעותי לרעה במצבו (למשל: מחלה ממושכת וקשה), מוסמך בית המשפט לקצר את תקופת התשלומים, או אפילו לתת הפטר מידי, הכול לפי הנסיבות של המקרה.

    בקשה להקדמת תשלומים:

    היחיד יכול גם לבקש לקצר את תקופת התשלומים שנקבעה לו בצו השיקום הכלכלי על ידי הגדלת התשלום החודשי או : על ידי  תשלום חד פעמי, וזאת כדי לקבל הפטר מוקדם יותר. התנאים לכך: עורך דין פשיטת רגל בחיפה יגיש את הבקשה לבית המשפט אשר ישמע את עמדת הנושים ויאשר את הבקשה, אם השתכנע שמקור הכסף אינו בסכומים שהוסתרו ע"י היחיד במשך ההליך. אם הבקשה תאושר, ההפטר יתקבל מוקדם יותר.

    בהליך חדלות פירעון עורך דין נושא תפקיד משמעותי :

    תחום חדלות פירעון ופשיטת רגל דורש מומחיות מיוחדת, והיכרות של עורך דין פשיטת רגל בחיפה עם החוקים  והפרקטיקה המיוחדת לתחום זה. מומלץ לבחור משרד עורכי דין חדלות פירעון / פשיטת רגל לפי המלצות וביקורות של לקוחות שיוצגו על ידי אותו עו"ד. בהליך חדלות פירעון  עורך דין נדרש לטיפול רציף והגנה על האינטרסים של הלקוח מול הנאמן, הנושים, הממונה, בית המשפט ושאר הגופים המעורבים בהליך. מניסיוננו, פנייה למשרד עורכי  דין חדלות פירעון / פשיטת רגל על סמך התרשמות מפרסום בלבד או מכתבה מפרגנת בעיתון, עלולה להביא לאכזבה רבה ואף פגיעה בלקוח, כאשר  משרד עורכי דין המייצג ישיג ללקוח תוכנית פירעון בסכום מוגזם ולא מוצדק, או אפילו בסכום שבו הלקוח יתקשה לעמוד עד סוף התקופה.

    טיפול במגוון נושאים הקשורים לפשיטת רגל וחדלות פרעון

    בדיקת פשיטת רגל | פקודת פשיטת רגל | תקנות פשיטת רגל | הליך פשיטת רגל לאדם פרטי | איחוד תיקים או פשיטת רגל | חדלות פירעון ושיקום כלכלי  – עורך דין חדלות פירעון החוק החדש | הליך חדלות פירעון יחיד | חוק חדלות פירעון | צו תשלומים חדלות פירעון | חדלות פירעון נושה | חדלות פירעון עיכוב הליכים | חדלות פירעון הגבלות | חדלות פירעון סכומים | חדלות פירעון הגדרה | צו תשלומים חדלות פירעון – תשלום 0 | ניהול עסק בהליך חדלות פירעון | חובות שלא נמחקים | צו פתיחת הליכים |חובת הגשת דוחות דו-חודשיים לממונה | לוח זמנים של הליך חדלות פירעון אצל הממונה | צו פתיחת הליכים וצו שיקום כלכלי | הפטר לאלתר | חדלות פירעון או פשיטת רגל – מחוץ לארץ | שינוי תקופת תשלומים | בקשת פשיטת רגל אחת אחרי השנייה | האם ניתן להקדים תשלומים | הליך פשיטת רגל  – מהתחלה ועד הסוף | ערב לחוב מזונות יכול לקבל הפטר מהחוב | האם ניתן לבטל הפטר שכבר ניתן? | חוב מזונות ותשלום מזונות בהליך חדלות פירעון | חדלות פירעון בסכום נמוך | עיקולים מתבטלים בהליך חדלות פירעון | האם אפשר להמשיך ולנהל חשבון בנק בהליך חדלות פירעון

    תקשיבו ללקוחות שלנו

    אנא השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      מאמרים לפי נושא

      בחלק זה תוכלו למצוא מאמרים שכתב עו"ד שי דנה בו הוא משתף איתכם בידע הרחב שצבר במהלך השנים בתחומים הבאים:

      תיק הוצאה לפועל, הסדר חובות, עורך דין חובות, חובות בהוצאה לפועל, הסדר חובות בהוצאה לפועל, מחיקת חובות בהוצאה לפועל, מחיקת חובות לבנקים, עורך דין מחיקת חובות,הוצאה לפועל חובות,, עורך דין למחיקת חובות, פשיטת רגל, הוצאה לפועל, עורך דין הוצאה לפועל, ועוד…

      פשיטת רגל/חדלות פרעון

      פשיטת רגל

      עורך דין פשיטת רגל בחיפה / נשר / קריות / טירת כרמל משתף אתכם במאמרים שיסייעו לכם להכיר את תחום פשיטת הרגל / חדלות פירעון.

      משרדנו מתמחה בכל תחומי פשיטת הרגל, חדלות פירעון, דיור ציבורי ונותן שירותים באיזור חיפה, נשר, טירת כרמל, קריות והסביבה.

      הוצאה לפועל

      עורך דין פשיטת רגל בחיפה / עורך דין הוצאה לפועל חיפה מסביר על הליך הוצאה לפועל עיקולים – עיכוב תהליכים
      תיק הוצאה לפועל התיישנות

      עורך דין פשיטת רגל / עורך דין הוצאה לפועל חיפה מסביר על הליך חדלות פירעון  – מהתחלה ועד הסוף

      עורך דין הוצאה לפועל חיפה/ עורך דין הוצאה לפועל חיפה מסביר על חובות הוצאה לפועל – הקטנת חובות
      עורך דין הוצאה לפועל חיפה מסביר על הסדר חובות ללא פשיטת רגל – עורך דין מול בנקים
      עורך דין פשיטת רגל בחיפה מסביר על הסדר חובות לבנקים
      עורך דין הוצאה לפועל חיפה מסביר על הסדר חובות באיחוד תיקים
      פשיטת רגל בחיפה מסביר על הסדר חובות עם נושים

      עו"ד הוצאה לפועל חיפה מסביר על התנגדות לביצוע שטר
      עו"ד הוצאה לפועל חיפה מסביר על מה זה איחוד תיקים 3%
      עו"ד הוצאה לפועל חיפה מסביר על איחוד תיקים : מוגבל באמצעים או הגבלת אמצעים
      עו"ד הוצאה לפועל חיפה מסביר על איחוד תיקים : הוראת שעה לתקופת הקורונה
      עו"ד הוצאה לפועל חיפה מסביר על אזהרה בהוצאה לפועל
      עורך דין הוצאה לפועל חיפה מסביר על בקשה לביצוע פסק דין או שטר
      עורך דין הוצאה לפועל חיפה מסביר על בקשת חייב לצו תשלומים

      עורך דין הוצאה לפועל חיפה מסביר על עדכון סכומים ותקבולים בתיק ההוצאה לפועל
      עורך דין פשיטת רגל בחיפה / הוצאה לפועל בחיפה מסביר על הוצאה לפועל במסלול מקוצר
      עורך דין פשיטת רגל בחיפה מסביר על הוצאה לפועל במסלול מזונות

      עורך דין הוצאה לפועל חיפה מסביר איך ניתן לברר אם אדם מצוי בחובות

      עורך דין פשיטת רגל בחיפה מסביר על מונחי יסוד בהוצאה לפועל ופשיטת רגל

      עורך דין פשיטת רגל בחיפה מסביר איך מממש הנאמן את הכספים והנכסים

      עורך דין פשיטת רגל מסביר מהי תכנית פירעון בהליך חדלות פירעון

      עורך דין הוצאה לפועל חיפה מסביר על תכנית פירעון

      עורך דין הוצאה לפועל חיפה מסביר על הליך מקוצהר בהוצאה לפועל

      עורך דין הוצאה לפועל בחיפה מונחי יסוד בהוצאה לפועל